skip to Main Content
Cum Obții Rapid Talia De Plajă?

Veşnicul stres.

A venit vara şi te-a prins pe nepregătite.

Ce faci tu cu talia şi cu apariţia ta în costum de baie? Nu pentru ceilalţi, cât pentru tine, pentru modul cum te simţi tu în pielea ta.

Mai că îţi vine acum să nu mai mănânci nimic, să alergi până-ţi sar fulgii, să faci abdomene până se înroşeşte burta de atâta vascularizare.

“Of, cine m-a pus să mănânc atât de-a lungul anului?”

O parafrazare complet nepotrivită dar amuzantă spune că, aşa cum nu poţi să îngraşi porcul în Ajun de Crăciun, aşa nu poţi să slăbeşti burtica în câteva zile.

Dar în câteva săptămâni poţi îmbunătăţi masiv lucrurile. Dacă schimbi de acum nişte lucruri importante în comportamentul tău alimentar şi sportiv.

Dacă ai fi acum pe repede înainte şi este musai să obţii o talie mai subţire şi mai frumoasă până începe sezonul estival, ce ai putea să faci acum, din scurt?

Hai să ne uităm la cele mai eficiente şi rapide 2 lucruri pe care le poţi face în acest sens: alimentaţia şi sportul localizat.

Ei, bine, burtica aceea nu s-a format cu aer, ci cu mâncare “atent aleasă” şi cu muşchi nelucraţi localizat şi eficient. Ce zic eu? Sau nelucraţi deloc, de fapt.

Nu mai ai timp de păreri de rău, aşa că… hai la treabă!

Zic să luăm pe rând cele 2 planuri de corectat şi să stoarcem apă din piatră seacă, acum, când vara bate deja la uşă.

Caloriile sunt o păcăleală!

Alimentar, nu te uita doar la caloriile ingerate, care au contribuit şi contribuie la întreţinerea burţii, ci uită-te în primul rând la aspectul chimic al mâncării, la efectul lor acidifiant sau alcalinizant.

Dacă tu crezi că este eficient să o ţii pe iaurturi 0%, poţi fi sigur că nu o să dai burta jos în timp util. Mentalitatea caloristă, în care ocoleşti caloriile, nu funcţionează, am mai vorbit despre asta.

Îţi trebuie alimente care asistă alcalinizarea tisulară, drenarea limfatică şi dezinflamarea la nivel abdominal. Caloriile sunt o păcăleală.

O mare parte din grăsimea de pe burtă se datorează alimentelor care cauzează aciditate şi inflamaţie la nivel abdominal, nu doar caloriilor în plus. Iar cum grăsimea este un excelent tampon antiinflamator, corpul va depune uşor grăsimi pe burtă, în semn de autoapărare faţă de inflamaţia la nivel intestinal.

Vrei dezumflare rapidă a burţii? Optează pentru o alimentaţie din care elimini complet lactatele, măcar până te vezi “cu sacii-n căruţă”, din care elimini complet cerealele (grâu, tărâţe, secară, mălai, cereale, da?), alcoolul (un puternic promotor inflamator) şi cum am putea să lasăm la o parte drăguţul de zahăr.

Iar la zahăr se încadrează zahărul rafinat, produsele cu carbohidraţi rafinaţi şi tooot ce are făină, deoarece amidonul din făină tot în zahăr se va sparge în corpul tău.

Ştiai că o felie de pâine are 2 linguriţe de zahăr doar din amidonul conţinut? Fără să socotim ce zahăr se mai adaugă în fabricaţie pentru o dulceaţă seducătoare dar discretă.

Bun, ai tăiat o mare parte din alimentele pro-inflamatorii. Cu ce rămâi?

Ramâi cu fructe, legume, nuci şi seminţe, carne, ouă şi restul amidonoaselor ce nu conţin făină.

Cum le împarţi mai departe? Despre asta am vorbit în nenumărate articole, dar ce are impactul cel mai puternic asupra subţierii taliei este cina.

Cina este sfântă, cina este masa unde decizi negru pe alb dacă vrei rezultate rapide sau dacă vrei să o lungeşti la infinit.

Vrei rezultate până începe sezonul?

Atunci cina ta trebuie să fie de post şi vie. Salate, sucuri de legume, nuci şi seminţe înmuiate, iar o supă de legume sau ciupercuţe la grătar să fie doar aşa, un răsfăt ocazional.

Nu, nu o să mori de foame, din contră. Te vei trezi dimineaţa cu capul mai limpede şi vei începe să uiţi de buimăceala matinală pe care poate o dregi cu cafea. Şi, să nu uităm, cu o burtă mai suptă, cum se zice în popor.

Corpul tău nu stă degeaba noaptea.

Corpul tău noaptea se repară. Dacă poate, dacă îl laşi.

Dacă tu îl hrăneşti seara cu carne slabă la grătar sau orice alt produs animal, este egal cu zero câte calorii ai ingerat. Corpul tău va digera la produsele animale peste 6 ore. Iar cum digestia este cel mai mare consumator de energie din corp şi blochează peste 60% din sânge pe digestie, în loc să te alegi cu o burtică mai alcalinizată, adică mai dezumflată dimineaţa, te alegi cu …un piept de pui la grătar, digerat. Adică cu nimic. Burta va fi tot la locul ei.

Ce îţi promit? 

După câteva zile de mâncat aşa spartan şi crud şi simplu la cină, de nu-ţi vine a crede că aia se poate numi mâncare, o să îţi spui “de ce nu am făcut asta până acum?”

Du sângele acolo unde vrei să subțiezi

Al doilea pilon central al slăbitului tău rapid la burtă este, evident, sportul.

Iar aici nu ne uităm la calorii, ci la..sânge. Adică analizăm la sânge lucrurile 🙂

Tu ai în corpul tău aproximativ 90.000 km de vase sanguine, cât să înconjori Ecuatorul de 2 ori, dar numai câţiva litri de sânge.

Un secret pe care îl poţi folosi în avantajul tău este următorul:  tu nu ai sânge pentru tot corpul, iar organismul tău va iriga diversele zone din corp în funcţie de prioritate şi de …cerere.

Ei, bine, cererea de irigare cu sânge o poţi influenţa în folosul tău.

Sângele tău irigă tot corpul în aprox 8 minute, dar unele zone sunt irigate mai mult şi altele mai puţin, în funcţie de ce am spus mai sus.

Cu cât irigi mai mult o zonă, cu atât acea zonă se transformă mai uşor.

De aceea celulita şi burta stau la locul lor ani de zile, nemişcate, pentru că fluxul sanguin pe acele zone este mai slab decât în alte locuri, iar reînnoirea este mai lentă.

În Şcoala de Slăbit avem o vorbă: ”Du sângele acolo unde vrei să subţiezi.”

Cu cât irigi mai mult o zonă şi lucrezi acea musculatură, cu atât accelerezi procesul de drenare limfatică, de ardere de grăsimi locală, de reînnoire celulară şi de subţiere.

Aşadar, vrei talie subţire? 

Du sângele în talie. Zilnic! 

Era intuitiv că trebuie să faci exerciţii localizate pe abdomen, zilnic, pentru a subţia cu repeziciune talia. Dar acum înţelegi şi de ce?

Iar zona abdominală trebuie să fie alcalinizată cât mai accelerat, pentru a se drena cât mai repede acizii stocaţi acolo de ani de zile şi care ţin lucrurile inflamate şi tamponate cu grăsimi.

Dacă vrei să dublezi rezultatele, îţi recomand să iei cina, iar la o oră, două, chiar dacă te duci tărziu cu ceasul, fă-ti exerciţiile abdominale, fără să mai consumi nimic după, decât nişte apă. În felul acesta vei forţa corpul să îşi refacă glicogenul din stocul de grăsimi.

În aproximativ o lună, dacă urmezi aceste sfaturi şi nu numai, vei fi mult mai subţire la talie, dar şi mult mai energic. Recompensa acestor 2 modificări le vei simţi pe toate planurile, nu doar la mărimea hainelor.

Provocarea este în a te disciplina suficient de mult pentru a respecta zilnic aceste cerinţe.

Dar, hei, cine va zâmbi “pe sub mustăţi” pe plajă, mulţumit de noul său aspect? Cum cine? Cine va respecta regulile de mai sus.

Corpul tău are un limbaj foarte uşor de înţeles. Iar tu poţi folosi aceste informaţii pentru a-l dirija eficient şi rapid în ce direcţie vrei tu.

Există multe astfel de tehnici simple şi eficiente de remodelare rapidă şi energizare a corpului. De aceea, toate programele Şcolii de Slăbit au ca punct reeducarea ta alimentară, pentru a-ţi obţine forma fizică dorită şi pentru a scăpa, o dată pentru totdeauna de sentimentul de neputinţă şi neînţelegere, în ceea ce priveşte slăbitul, energia, menţinerea şi îngrijirea personală.

Hai să obținem talia de plajă împreună!

Având în vedere că cea mai mare provocare nu este știința de a face lucrurile, ci de a le face pur și simplu, un grup de suport și ghidaj profesionist sunt ingredientele care contribuie la rețeta succesului.

În programul 5 Kilograme în 5 Săptămâni, ești ghidat zilnic, timp de 5 săptămâni și ești inspirat să acționezi corect de toți ceilalți membri din grup, care fac asta împreună cu tine.

Da, avem și educație (care probabil face toți banii!), dar educația o găsești peste tot, în fel și chip.

E acțiunea combinată cu educația corectă care îți aduce rezultatele pe care ți le dorești. 

E timpul să preiei controlul asupra corpului tău, să te educi pentru tot restul vieții tale și să câștigi jocul alimentației corecte.

ÎNSCRIE-TE în programul 5 Kilograme în 5 Săptămâni

 

 

Te-ai decis?

Comandă programul acum și bucură-te de ofertele speciale.

Ne vedem în program, să facem treabă și să-ți obținem talia de plajă! 🙂

– Ramona

Cum Obții Rapid Talia de Plajă?

Back To Top